Friday 20 March 2015

So nak dijadikan cerita macam mana aku start menulis ini adalah bila mana aku banyak membaca buku buku yang sempoi and cool bg aku utk tatapan anak muda remaja yg baru nak cecah sweet twenty two ini. Penulisan aku tak ada lah havoc sastera sangat tp tak pula puitis tersirat sangat macam Fynn Jamal semua tu. Just type apa yg ada dalam kepala dan minda. Aicehh…
Back to topic, aku menulis since aku sekolah rendah lagi,, macam suka sangat buat karangan  karangan fantasi  , then bila dah nak exam stop dan hilang minat.Same goes bila aku dah naik sekolah menengah.Minat. buat karangan 360 ayat tu kacang ja bagi aku dengan tulisan besar besar bulat bulat yang aku ada mesti dapat A la dari cikgu. Karangan English aku pon boleh tahan juga la, boleh la kot ,
Sekarang ini, bila dah ada leisure time aku suka la menulis menulis some simple note for self , wishlist bla bla bla dengan harapan nanti aku dah besar bila kau baca apa aku tulis mesti aku happy geli hati , tapi sekarang bila aku baca tulisan yg aku tulis dua tiga sem yg lepas rasa macam poyoooo habis diri ini.Muntah Hijau.
At this moment aku memang suka menulis, mostly terinspirasi dari novel terfaktab yg aku beli dalam tiga siri itu. Novel yg bukanya macam tipikal novel cecinta semua tp adalah koleksi cerpen yg sempoi.(ntah berapa kali nak sebut sempoi daa). Eh suka la nak type bahasa apa pon.
Right now tgh cari idea nak menulis dan terdetik nak menulis kronologi naik turun minat menulis aku ini.Menulis mungkin hobi yg dah dtg seiring dengan FYP yang perlukan banyak benda nak korek idea dan perlukan penulisan orang putih yg betul tatabahasa nya itu.

Cukup menulis noktah

No comments:

Post a Comment