Monday 30 March 2015

Aku penasihat paling hebat di mata semua
Mana tidak nya, pasti ada saja yang ingin aku dengarkan permasalahan mereka
Aku ikot kan aja,  aku kan penasihat setia

Ada yang berterima kasih kerana telah melepaskan emosi nya
Ada yang siap cc di facebook dan media sosial
Ya, aku kan penasihat setia

Satu aku tak pasti
Aku kurang nasihatkan diri sendiri
Aku masih lagi di takat setaraf mereka
Menginginkan penasihat yang setia 
Mendengar cerita aku

Satu aku tak pasti
Jika aku menasihati diri sendiri
Adakah diskriminasi akan berlaku
Negativiti melawan positiviti 

Aku kan penasihat setia
Belajar dari Dia
Mana mungkin lupa
Aku tetap ada yang di atas Sana 
Pendengar setia aku
Yang Maha Pendengar

p/s: aku suka mendengar cerita dan bikin cerita lagi power, tapi jangan lupa kita semua ada Dia 


30 march 2015 2304am

No comments:

Post a Comment